Translate

2012年5月27日星期日

暑假第一擊-暢泳 (澄4Y11天2Y3)

我們的暑假開始了, 小BIE暑假後要升上Kindergarten 了!

先來一天碧波暢泳去!

2 則留言:

博師奶Mrs.blog 說...

Wow~~~陽光與海灘,好開心呀!我同阿女都未開始”下水禮”haha~~暑假真要狂游!
[Jeremy Chu Chun Yin回覆06/16/2012 20:01:08]GREAT IDEA!!
[版主回覆06/09/2012 15:31:36]我們長年陽光海灘, 有機會來這個渡假勝地玩呀^^

Jeremy Chu Chun Yin 說...

治療師說游水有減敏作用。
係呢, 小bie學游水去到咩程度呢?
[版主回覆06/16/2012 16:19:13]那家裡有泳池是下一個目標!!!
[Jeremy Chu Chun Yin回覆06/09/2012 21:40:35]皮膚接觸到水, 大大被水包圍, 可減低皮膚高敏的情況。
[版主回覆06/09/2012 15:38:54]減那方面的敏感呢?
小bie的游泳教練其實教得非常好, 高敏bie都唔驚、好中意學, 每次都好興奮等待上堂日子添, 但由於本來不是想給小bie學, 皆在小天, 他卻非常怕, 怕陌生人! 於是, 最後的幾堂都只是帶小bie去上, 私人教授每堂只上15mins, 學費又唔平, 而且學游水是最大工程的活動, 開車一出一入只上15mins, 就要回家沖涼等... 加上上次第二志願叫小bie去上summer class. 有一間turtoring center的學生99%成功考入, 於是馬上取消咗swimming class而上turtoring, :p 幸好而家第一志願收了, 佢地遲d一星期有2次swimming class, 而家唔洗浪費時間、金錢學嘞~~~

發佈留言