Translate

2012年5月14日星期一

中文字釣魚遊戲! (澄4Y11天2Y3)

哈哈... 又一好玩遊戲, 用作溫習小BIE比較不熟悉的字, 當然還是要夾雜一些容易的在內。
玩完又玩, 好幾天也嚷著要玩呢!

1 則留言:

Jeremy Chu Chun Yin 說...

馮德全都有類似的遊戲建議。
[Jeremy Chu Chun Yin回覆05/28/2012 14:44:34]原來如此。條條大路通羅馬。
[版主回覆05/27/2012 16:50:06]對啊, 剛剛才完全停止了, 想唔停都唔得!!! 小天望都唔想望! 反而小BIE好中意WOR! 咁亞BIE學phonics , 其實又唔洗flash比佢睇, 還是留下時間做別的事情好了.
[Jeremy Chu Chun Yin回覆05/26/2012 16:11:51]睇來你都係遊戲學習法為主, 完全放棄閃咭了嗎?
[版主回覆05/26/2012 00:38:57]呢個game想玩好耐嘞! 呢套玩具大d仲可以根據顏色玩埋部首添~!!!

發佈留言