Translate

2008年11月30日星期日

我們的準新居 (17個月)

找了很久很久了! 真的好興奮終於找到一間位置近學校區、社區較理想、全新、有漂亮的前後花園、還要地方夠大的屋了! 今個月的15號就會搬家了, 要特別留意小Bie的情緒, 再觀察一下她是不是真的屬於適應力較慢的小孩, 希望她可以盡快適應啦! (車房還沒有裝置好garage door)


花園連草也未種好


想想前花園要怎樣好好利用, 或許放小Bie的swing, 或許放個小泳池。


房子比現在還要大,四間房間也都比現在的大很多。


因為兩個星期後就要搬家了,原本打算回香港的決定可能也要取消。爸媽還未決定,因為今年不回來過聖誕和新年的話,真的不知要多等多少年才有機會在香港慶祝了!爸爸每天都很忙,已經二十多年沒有機會回港過聖誕了。


2 則留言:

Dawn 說...

真的很羨慕你呀!!在香港那有這種還境呢! Miumiu,仲打唔打算生多個呀,考慮下,像你這樣好心機的媽媽,而且生活條件咁好,你唔生多個真係浪費左呀!!
[版主回覆12/03/2008 17:18:00]香港住離島或新界村屋都好靚好正呀! 你地屋企都比一般hk屋合小朋友&小狗啦, 睇下點樣取捨架啫~ 生多個?! 我都好想好想...呀! 不過daddy好唔想呢...

Barbara 說...

我都好羨慕呀~~~真係好舒服好正^O^ 真的那麼趕著搬嗎? 還是可以等你們回港返去後先搬呢?
[版主回覆12/07/2008 16:45:00]我搵屋搵足成年嘞! 遇啱就搬嘞. 而且回hk, 感覺只係daddy mommy去玩, 去shopping, 去上堂...多d, 時時留下小b在陌生環境, 好可憐!
況且, xmas好凍呀, 夏威夷冇冬天, 小bie沒有冬天衣物, 又驚冷親佢, 或者4月先返來.

發佈留言