Translate

2008年11月28日星期五

賣物會的收穫 (17個月)

一年三度由Hawaii Children Discovery Centre舉行的賣物會是讓父母們賣自己的二手或一手兒童用品。會上基本上什麼也有賣。


由於小Bie實在也有不小衣服鞋物、教材玩具、書... 於是, 一心打算先逛一逛, 好讓日後準備把東西賣掉。在臨完場前一小時才到。



原先沒有打算買任何東西,誰不知一進場內的第一個檔灘就買了好幾本書了!因為實在太新,太抵了!


這件媽媽一直想買又沒買的益智玩具就居然只要一元!


這套似是全新的Thomas火車紙板書: 教顏色、形狀、 數數、 相反詞竟然也只賣一元!


一元!


一元!


這兩本略為舊的書賣0.25 和0.50元! 平到如絲地步, 怎可能不買呢? 而且下次一定要活動一開始就去了! 


剛在網上訂購了合大一點兒童的I Spy回來, 又看見這兩本小小孩版本, 買回來跟澄澄玩得好開心呢! 


我想是因為書本在場內不太受歡迎吧, 所以有很多好選擇。另一方面,我覺得家長們其實也不是為了錢而去,看見很多灘檔也有帶小孩一起去,能夠有機會嚐試賣東西,算算要收多少錢,找多少錢,還能學到要珍惜、不浪費的道理,實在是個難能可貴的經驗呢!


3 則留言:

Yeung 說...

嘩 .. 超抵 .. 最緊要係學會不要浪費 & 珍惜
[版主回覆12/03/2008 16:56:00]係呀,我都打算過2-3年後帶小Bie去見識下, 試下比佢賣嘢~

Anonymous 說...

好有意思啊! HK可没這些賣物會呢!
[版主回覆12/04/2008 06:42:00]咁又好似好少見wor... hk多數在yahoo 拍賣賣.

Barbara 說...

d書真係好好呀~~~又抵^v^ 其實呢類賣物會真係好好, 又環保, 小朋友又可去見識下 澄澄媽會唔會已經有d舊書唔要想賣呢?
[版主回覆12/07/2008 16:42:00]暫時未有呀, 因為有D從小B5個月睇果D書,收起一排再同佢睇佢好有興趣呀!
不過講真, 我真係有好多BB嘢想賣嘞! 最衰自己在美國啦!  婆婆兩星期後回hk, 又適逄搬屋, 我打算喺個blog呢度開個二手區賣咁d嘢呀! haha...
英文flash card有冇興趣呀? 全新2套仲喺hk都未拎過來美國我就想賣嘞..

發佈留言