Translate

2008年11月11日星期二

video-我會abc (16個月)





一直懶惰, 沒有把小Bie16個月時, 剛學會abc的video轉檔post上來。


本身她已經不易聽從我們的提問了,面對鏡頭的她更顯得不願意。基本上,當時已經懂26個大小階英文字母了!


6 則留言:

Anonymous 說...

好叻女啊! 16個月就識得晒.
[版主回覆12/15/2008 16:06:00]佢地學得好快呢!

Barbara 說...

好叻呀~~~ 我想買你之前貼係牆上abc個張'poster'係邊度買架?
[版主回覆12/15/2008 17:10:00]多管齊下真係一個好方法來架!
你是說alphabet concern 好大張果d ABC poster嗎? 是我在專賣幼稚園教材的shop買架, 最衰我而家搬屋好忙,好混亂呀! 如果我有時間去開, 要幫你買嗎? 我唔記得幾錢wor~ 好似us$10幾蚊架都...

ck2005ml 說...

alphabet concern 好大張果d ABC poster嗎? Can I have a look, pls.? CK
[版主回覆12/17/2008 03:36:00]http://hk.myblog.yahoo.com/iam-sherbie/article?mid=260  

Nicole 說...

小Bie好叻叻呀!! 我依家先開始教Marcus ABC咋,佢好似對文字不太感興趣,唔會不停急住揭下一頁睇圖畫。Bie媽,請問你平時點教小Bie認字架? 我個仔好好動架,聽story就會坐定定,但一學文字就想走佬了.....好頭痛...
[版主回覆12/24/2008 07:49:00]其實都唔洗心急要教佢abc嘅... 先培養佢睇書嘅興趣先啦, 小bie都唔係咁中意睇純文字, 如果一字一圖就好好多. 我一向用glenn doman方法教佢認字, 雖然都有d成績了, 不過佢都唔係話好有興趣. so, 唔洗頭痛啦, 小朋友中意睇書已經好好了. 到了佢知道文字的用途嘅時候,一定會中意學啫!
你可以試下我在"杜曼右腦閃咭" 或"親子共讀"內的一些方法, 其實為咗提高小bie的學習興趣, 我都不知試了幾多花臣囉! haha...

ck2005ml 說...

你的女女真捧!
[版主回覆12/24/2008 17:30:00]佢OK啦, 有某D方面叻D, 某D方面都係好喳斗!

ck2005ml 說...


 
聖誕快樂
 
ck
 

發佈留言