Translate

2008年11月11日星期二

真的會認字和abc了!(16個月)

媽媽昨天在神奇畫板上寫上「daddy」,澄澄說「d...d...d...」,媽媽再問她那即是誰啊? 她就答我: 「daddy!」


媽咪再寫上「mommy」,同樣地, 她說是m...m...m..., 即是誰啊?她說回答: 「mommy!」


媽咪再寫上很多個不同的英文字母,她都能一一答出來!


嘩~ yeah!!! 逗得媽咪跟婆婆異常高興興奮啊!


而如果給兩張這些前字後照片的字咭她選擇, 只給她看字, 她也大多能挑出正確的字了!


1 則留言:

Nicole 說...

小Bie好叻呀! Bie媽你每日會放幾多時間同佢溫習呀? 我都有買YOUR BABY CAN READ, 但Marcus只對圖片有興趣,對字好像覺得好沉悶,我一玩flash card佢就走了,想請教有咩方法可以令佢可專注點學字呢? (我返工姐姐都會一日播兩次dvd教材給他看的)
[版主回覆11/15/2008 15:31:00]Hi Nicole, um... 其實可能太多的DVD會是心散的元兇之一, 我果時除了starter跟時間播之外, 之後已是每次10分鐘, 有時2-3日先一次. 所以其實小bie到而家都唔太識yr baby can read裡面d字架.
至於睇字card的興趣, 其實係一個好傷腦筋嘅問題! 因為我自己都不斷試緊新方法, 要時刻保持住佢嘅興趣. 我試過將佢最中意的人物, 玩具, 用具全部曬8R照片, 前字後圖比佢睇, 果排佢會有返興趣. 又跳到第五階段, 做custom book 比佢玩, 每次要flash完card先有得睇custom book, 佢又有很大的興趣睇! 過了個多月, 佢又唔專心了... 最近我將中,百科,數, 都在電腦用powerpoint 閃, ha!佢又好有興趣wor! 英文用card一樣想唔睇... 於是, 重看glenn doman d書啦, 發覺12-18個月大的bb最好是每次閃5張card就夠了, doman甚至說有d bb太好奇, 要探索周遭的事物而需要減至每次一張都唔奇... 所以呢, 輕鬆d啦, 佢肯睇幾多就幾多lor~
你可以試下用powerpoint flash 字, 中間加播在"開心網"download果d有字+圖嘅file 比佢睇, 佢最初應該好中意架! 咁跟住點維持, 就要考下你嘞  大家一起努力啦!

發佈留言