Translate

2008年11月1日星期六

普通話學校-playgroup(16個月)

Hawaii Chinese Immersion School 的open day.


Ms. Lily 請來一班小朋友做表演, 這班由兩歲多至十歲在美國成長的小朋友會讀, 寫, 講, 明白... 普通話, 實在很難得!

媽咪早在小B八個月大時就已經試過堂, 雖說語言學習越早越好, 但當時始終覺得她還未準備好。


媽咪試過兩個不同的普通話playgroup, 對Ms. Lily的教法和耐性十分欣賞! 只可惜現在最小的班 (0-2歲) 還未開新班, 希望可以在十二月或明年一月可以開始吧!


全世界三份一人在說我們祖國的語言了, 澄澄有這個優勢就絕對要認真培養了, 不但是為了多一種語言, 對於祖國的文化也應該多多認識, 成為一個雙/三語兒童!


 


媽媽一直有看幾本有關雙語的書, dvd, 雜誌等,研究指出, 雙/多語的兒童在學習上佔優勢, 在創造力方面也遠比單語言小朋友好呢!


1 則留言:

'羽佳'之家 說...

我媽咪就怪我雙語囉(英/普教材)令到bb而家講野都唔係咁清晰.究竟我有無做錯呢?
[版主回覆01/07/2009 19:07:00]最好、最理想就一人講單一語言啦! (daddy講一種, mommy一種, 婆婆一種.....) 咁就一定可以學得好好, 唔會混淆! 專家指出, 如果唔可以做到, 最好都可以做到分地區或特定時間/活動講唔同語言.
學雙語的兒童亦真係會比其他小朋友遲說話/進度較慢.
其實都好難做得好好...好似我咁, 都係一人教兩種語言, 輕鬆面對, 個個媽媽都做得好好架嘞! 唔洗比壓力自己!

發佈留言