Translate

2008年11月22日星期六

育兒書單 (17個月)


再加入由三之三文化教育機構出版的七本書:                                  嬰幼兒智能與人格發展叢書 <嬰幼兒智能提昇秘訣>


如果喜歡七田真和杜曼的媽咪一定不容錯過! 很多媽媽誤會Glenn Doman博士過於著重知識性的教育,其實他也主張嬰幼兒全能的發展。這七本書很類似Glenn Doman的"How Smart Is Your Baby" , <如何使寶寶身強體健> 和 "How To Teach Your Baby To Be Physically Superb" (遊戲建議for 0-6歲)的中文版本, 簡單易明, 字少還加入圖片, 有更多更有系統的遊戲建議, 全部是合0-4歲的智能提昇遊戲。很值得一看!


來個總結:


2006年10月25日 (懷孕1個月)
1: 懷孕知識百科
2: 新生兒父母手冊
3: 秋香老師養身書02坐月子藥膳料理


2006年10月29日 (懷孕1個月)
4: 漫畫-美妙的胎話
5: 做個健康美麗孕媽咪
6: 母乳最好--哺餵母乳必備指南(二版)
7: 健康媽咪,資優寶寶-準媽媽飲食密碼
8: 懷孕.生產.育兒百科
9: Why not 時髦媽咪
10: 胎教黃金書
11: 坐月子完全事典
12: 小S之懷孕日記(附CD)
13: 打造黃金腦
14: 懷孕.生產.育兒大百科:準媽媽必備,最安心的全紀錄
15: 孕媽咪瑜珈 DVD
16: 子宮內日記 DVD
17: 媽媽寶寶 10月號/2006 236期


2006年11月7日 (懷孕1個月)
18: 月子的美學(附坐月子方法VCD)
19: 秋香老師養身書01懷孕食補料理
20: 做個快樂準媽咪-產婦安全必備寶典


2007年5月17 (懷孕8個月)
**必看**21:How To Teach your baby To Read


2007.10.4 (小B3個月)
**必看**22: 百歲醫師教我的育兒寶典


2007.10.14 (4個月)
23<<手護寶貝-嬰幼兒按摩>>


2007.11 (5個月)
24<如何教寶寶數學>
25<如何使寶寶身強體健>
**必看**26 How Smart is Your Baby
**必看**27<卡爾威特的早期教育>
28一系列"七田真教授"
29 父親教育學
30 語言發達的0歲教育


2008.4 (10個月)
31吸收性心智
32我家小孩教養好 : 輕鬆教出負責自主的孩子
33蒙特梭利-幼兒英才教育的秘密
34讓孩子的大腦動起來: 最科學的聰明育兒法
**必看**35愛因斯坦不玩識字卡
36爸爸媽媽有問題─100 個幼兒教養問題
37教出閱讀力
38怎樣教養0-3歲的孩子
39教養可以這麼浪漫
40話說對了,孩子就會了!
**必看**41建搆家庭雙語閱讀動發展地圖(1雜誌+1 AVCD+1書雙語主義Q & A)(附AVCD)
42叮走孩子臭脾氣


43 認識蒙特梭利的教育
44 掌握嬰幼兒特有的生命力
45 從0歲開始1
46 從0歲開始2
47 快樂專注力.
48. 專注力. (fr 晶晶)


**必看**蒙特梭利教學VCD 14隻.


2008. 8 (14個月)


49. 幼兒讀、寫與計算能力


50. 天才保母Joe


2008.11.10 (16個月)



51.培養孩子的英文耳朵 (用作學普通話)

52.0歲潛能開發



53. 孩子,你的敏感我都懂



54. 陪孩子走出害羞的角落



55. 通情達理:品格決定未來 



56. 專注力:幫助孩子更輕鬆的學習



57. 一天內,孩子學會上馬桶


58. 如何激發幼兒智力與才能


59. 你知道孩子的氣質嗎?


60. 天才兒童不是夢:鈴木鎮一的才能教育法


61.獨生女怎麼教


2008.11.14 (17個月)


62. 嬰幼兒智能提昇秘訣-嬰幼兒智能提昇基本概念


63. 嬰幼兒智能提昇秘訣- 聽覺遊戲


64. 嬰幼兒智能提昇秘訣- 觸角與前庭平衡遊戲


65. 嬰幼兒智能提昇秘訣- 語言遊戲與幼齡閱讀


66. 嬰幼兒智能提昇秘訣- 視覺遊戲


67. 嬰幼兒智能提昇秘訣- 運動遊戲


68. 嬰幼兒智能提昇秘訣- 用手遊戲




 


 


 


6 則留言:

SkyBlue 說...

真是個好媽媽, 看了這麼多育兒書, 孩子一定會快樂成長, 大家一齊努力
[版主回覆11/25/2008 06:04:00]是的, 我成日唔聽人地講,  喜歡看書. 學到的知識對亞b好有用呢! 努力努力

Nicole 說...

Bie 媽你好犀利呀,睇左咁多育兒書,我要返工又要湊仔真係連休息時間都無乜了。最近開始看杜曼的書,請問你對小bie實行呢套教學方法可行嗎? 我相信全職媽媽會容易配合得多,依家16個月先開始幫bb,唔知算唔算遲呢?
[版主回覆11/26/2008 09:22:00]nicole,
杜曼書中都提到較大孩子開始應注意嘅事. 有心唔怕遲呀!! 你抱住flash下都能比到刺激佢, 開開心心,輕鬆咁玩下親子遊戲,始終唔會有壞架!
你都可以配合到架,其實每日只要3次,相距15m ins都ok嘞, 而且16個月先開始最好是每次只flash5張, 所以,唔難做到架~ 大家一齊努力啦~

晴天媽媽 說...

Nicole, 仲有補充係:七田真主張小朋友約1.5歲先開始用flash card學字架. 所以你一d都唔遲呢!比d信心啦~

Razack 說...

Thanks for sharing your experience with us, I really enjoy reading your blog. As most of my friends do not have babies, I love to read books and blogs of other mothers to learn more about how to develop baby potential. Grateful for your recommendations (regarding teaching tools, books etc), I will be attending the 8-hour montessori parent class on Monday, very excited :) p.s. where did you buy the  嬰幼兒智能提昇秘訣? Also, I couldn't find  愛因斯坦不玩識字卡 in most of the bookstore in HK. 
[版主回覆11/29/2008 18:03:00]HI 你好Evawinnie, 又唔洗咁客氣嘅! 大家一齊交流下啫~ 我都好想上0-3歲果個家長班啊~! 至於<嬰幼兒智能提昇秘訣>好似Glenn Doman & 七田真的理念, 內容仲有flash card ,數點card & 訓練bb絕對音感這些... 你要有心理準備, 蒙特梭利認為這些是"被動"的學習. 而<愛因斯坦不玩識字卡>正好跟<嬰幼兒智能提昇秘訣>相反, 就是一本較接近蒙特理念的書.
<嬰幼兒智能提昇秘訣>已經剛剛絕咗版嘞. 我都搵咗好耐先在台灣搵到一整套7本,二手的. 我見台灣yahoo拍賣仲有3本全新的在賣. 或者你去hk圖書館搵吓,如果你想買我套二手,我可以12月21日回港時帶返來, 因為到時我都睇晒架嘞. let me know la~
<愛因斯坦不玩識字卡>: 我唔知hk邊度有得賣,我在以下web site買, 佢地會寄hk: http://www.books.com.tw/exep/prod/booksfile.php?item=0010285010

Anonymous 說...

你好, 第一次留言. 謝謝分享, 你書單中好多書我都睇過, 而且我都係七田真同杜曼既擁護者, 可惜現實未能完全配合. 你好有心機呀! 我都覺得flash card好有用, 不過我個女都只係一時時肯睇! 得閒交流吓吖.
[版主回覆11/29/2008 18:13:00]Skyla媽媽你好~~ 我好多時都覺得自己懶惰架! 其實flash d card比bb睇一d都唔難, 最難係點維持佢地嘅興趣! 呢樣野都攪到我頭都大晒! 成日要諗d新招出來haha... 好在我仲未肯放棄咋!

Anonymous 說...

請問"How smart is your baby"是否只有英文版?有沒有台灣版呢?
[版主回覆04/13/2009 09:02:00]hi miu miu你好,
你個名同我一樣嘅? haha
"How Smart Is Your Baby" 的台灣版就是: <如何使寶寶身強體健>, 不過, 英文版本已經改版很多次了! 中文版是很多年之前的版本, 英文版有系統、清晰好多! 內容唔深, 有晒daily 的CHECK LIST等比父母follow點訓練bb, 好過中文版好多架!
如果有心想做好每天簡單的體能基本訓練,買本英文版的啦!! 唔難明架~!!

發佈留言