Translate

2011年3月16日星期三

video-學行十天的進步(天13m1w矯正年齡11m2w)



 進步多了~ yeah!

3 則留言:

Jeremy Chu Chun Yin 說...

咁大膽, 一d唔高敏喎!
[版主回覆03/29/2011 02:51:00]雖沒特別怕行路, 不過高敏否有待確定.... 因為好小心, 不落樓梯. 對突如其來的聲音極度敏感! 午睡極易睡醒 (除非不停在旁拍他.) 怕
生地方、陌生人, 同樣需時warm up 就ok了. (似高敏, 不似是真正怕醜) 高敏沒所謂啦, 他們太可愛、太聰穎, love
高敏兒~

Jeremy Chu Chun Yin 說...

好高興見到小天咁快pick up哂d 野, 學行比一般bb還要早呢!手眼協調亦不錯, 你暫時可放心了, 可能都是因為你的早教做得好呢! 第一個小孩時, 通常因為經驗問題做得不夠完善, 現在回想起來都唔明自己當時點解會唔識或唔在意, 第二個小孩一定比第一個更好。
[版主回覆04/12/2011 18:30:00]第二個小孩一定比第一個更好 --> 千其唔好咁諗!!如果唔係你會好失望!!! 因為2個孩子 不= 2倍的忙和時間!!!!! 你會發覺咩都做唔到, 連原本讀書比大果個的時間都可以被干擾! 仲有花很多時間做調停... 而家睇緊本書講手足教養的, 唉! 做媽媽真係學不完!!!!!  英文有句形容嚴重情況: you can around the world with 1kid; cannot go across the sweet with 2!

Jeremy Chu Chun Yin 說...

you can around the world with 1kid; cannot go across the sweet ( street?) with 2! ----->太幽默了, 一針見血。  怪唔知你好似越來忙咁啦!
[版主回覆04/13/2011 14:36:00]係呀, street!! haha :p 我生小天以前已經預咗2個好辛苦, 但都冇諗過會忙成咁?! 混亂成咁 ,每天控制我自己嘅eq都唔係一件易事... 莫講話佢地...唉!!!!!

發佈留言