Translate

2011年3月25日星期五

VIDEO-中文學習- 新一批有趣的文字(澄3y9)

新一批學會的<有趣的文字>

基本上每日一新字, 對於要認字1500個才能開始自行閱讀的目標還遙不可及, 不過在美國成長的你們, 已經很棒了!

努力以赴、堅持學習下去終有一天會成功的!
女: 媽咪跟妳一起繼續努力!


1 則留言:

Catherine 說...

Hi,澄天媽媽
不經不覺睇你個blog都睇咗幾年喇。一直以來都好配服你,點解可以咁厲害。同時做到咁多嘢。一路睇著小bie同小天嘅成長,好似同你家認識咗好耐咁。
我的囡囡已21個月,而你嘅育兒概念跟我的想法很一致。所以我經常翻看又翻看取經。實在有很多學習的地方。真是謝謝你的分享。雖然我都想記錄下囡囡的點滴,但我可沒有這毅力,亦未能做到我手寫我心。睇住你記錄著你們的生活點滴,真可謂是一項偉大工程。

今朝突然有個可怕的諗法,如果有一天yahoo唔知發生乜事,無晒你blog嘅內容,咁你嘅心血咪無哂?!(多事一問)唔知miu miu你有冇backup你嘅心血呢?

睇你嘅blog就一直覺得你係表達能力很高,所以我想小bie的語言天份是媽媽的遺傳啊!……呀囡依家唔放過我,下次再寫。
[版主回覆04/12/2011 17:36:00]THANKS cat!!! 我都唔係好厲害, 樣樣玩下教下, 佢地周身刀,無張利... haha... 你太過獎了吧, 我都係新手媽咪一名!經驗就係一位小孩, 三歲半的小朋友! 再大一點已經唔知點去handle了... um... 我細細個已經有寫日記的習慣, 可能係咁, 懷孕第一天開始就開始寫blog了, 將每一點滴、開心不開心都記錄下來, 希望將來兩位寶貝enjoy睇返, 會珍惜媽咪一翻苦心和感受媽咪的喜樂。 如果有一天yahoo唔知發生乜事,無晒你blog嘅內容,咁你嘅心血咪無哂?!---> 係呀! 呢件可怕嘅事曾經發生過一次, 一早起來, log in唔到,yahoo叫我再登記帳號, 登完入一log in返, 竟然咩都冇晒, 成個blog咩都冇晒,連d background都空晒.... 係唔係真係咁可怕呢? 當時竟然心裡一陣輕鬆的感覺, : "唉! 好囉! 以後每天多了好多時間陪2個小朋友! " haha 或者我太樂觀? 又或者因為自己開始了, 其實都多次想放棄, 因為真係可save好多時間比對仔女... 只係唔捨得放棄吧了. 係呢, 你知道有任何方法做backup嗎? 下次再傾~ nice tomeet you~~

發佈留言