Translate

2011年3月14日星期一

"自己的書柜喔~yeah!"(天13m)


"好嘢! 我有屬於自己嘅書柜嘞, yeah!" (設計對白)

小天已經會自

己翻書看, 也最常會選擇在地上的一本" Baby Faces"

樓下兩層book display讓你自由選擇, 隨手可看你喜歡的書...

最喜歡的: Baby Faces! 媽咪只要講書名, 小天已經識自己走到Book Display 拿出正確的一本嘞! good job, boy!

也開始使用蒙特梭利的Hurray English 1 & Story Boom Boom1了!

這個穿珠遊戲也表現出你有頗良好的專注力



家姐的書柜呢? 其實也是兩姐弟的書哪...

藏書量有點驚人, 但碰見好書一定忍不住要訂購回來, 書中自有黃金屋, 書本是所有知識的來源。書架上的書應該完成超過一半以上了!

而培養你們的閱讀興趣一向是媽咪對你們的首要任務和寄望! 非常欣慰三歲多的小Bie已經愛書如命, 亦從書本中得到非常廣博的知識, 她所知之事, 絕對超過一位三歲孩子所知的了!
小天呢? 閱讀興趣亦開始漸漸萌芽, 很愛跟媽咪看書, 雖然有時還沒專注力跟媽咪完成一本書, 不過亦是一位小小愛書人囉!

Toys Display shelf

3 則留言:

Joan 說...

嘩...真係嘆為觀止~~ 好似小型圖書館咁^^
[版主回覆04/13/2011 07:45:00]係呀, 有點誇張, 不過碰見好書又忍不住要訂購回來... 有時又碰到未有果類別的好書, 又買回來...

Joan 說...

哈哈...不過真係要多謝您呀~ 我仔仔睇嘅書,玩嘅玩具,差不多全部都係靠晒您^3^ 好彩有您,我呢啲懶媽媽先可以繼續早教~~ 每當我係早教上遇到困難或想放棄時,都會睇您個BLOG,每次睇下到您對教育子女嘅堅持和努力,就會令我充滿動力~~您可以話係我半個老師呢
 
[版主回覆04/14/2011 15:19:00]嘩~~ 咁大頂高帽啊?! 我冇咁厲害, 仲有好多嘢學... 做媽媽其實同子女一齊學習、成長, 好彩我地都算係好ENJOY唧!! 不過我好明白你意思, 有好多時真係想偷懶、好累、好勞氣、好懷疑... 我都係睇下人地嘅BLOG, 分享下就會好好多, 再有動力努力下去!!

Joan 說...

我講事實啫~~
[版主回覆04/15/2011 07:21:00]thank youthank you!!!

發佈留言