Translate

2009年4月11日星期六

花卉展 (21個月)


婆婆一向愛花卉植物、園藝, 她自己看見報紙有關花展的報導, 跟她一起來, 也讓你見識見識!


是次很多也是由夏威夷大學特別培植的花種, 基因改造了, 顏色也是一般未見過的



像這些大紅花, 不再只有「大紅」了! 還有一堆這些七彩鮮艷的。



又有給小朋友做手工的攤位了, 你選了一朵花做襟章, 自己填顏色。



知道了!是你自己製作的襟章是嗎?好漂亮啊!



像是假的花!


不用泥土也能生長的「空氣草」。



幹什麼呢?



原來自己設計花盆啊!



似模似樣!「紅色!... 藍色...呢個...果個....!」指揮著媽咪要不同的顏色



完成囉! 很不錯了吧? 真有藝術細胞啊!


婆婆說這是「跳舞蘭」, 活像一個新彊姑娘穿著民簇服裝來跳舞!



你很喜歡的不停告訴媽媽是鴨仔花盆


面對這些奇特的草, 你伸手摸摸, 露出一臉奇怪的表情


婆婆看見樹上棵實滿大個的, 又想買回去花園種植... 不是吧?


今天的收穫讓婆婆滿心歡喜囉


2 則留言:

Carrie Chan 說...

小Bie 媽, 我覺得你很好, 你真的帶小Bie 看了很多好的地方. 令她吸收很多不少新事物. 可惜香港沒有這麼多的地方.
[版主回覆04/18/2009 09:42:00]你也很努力為兩小b啦~ 我會盡量比佢吸收唔同嘅嘢,參加下唔同的節目, hk可能都有呢, 去下郊外、遠足、展覽會、士多啤梨園、米布、博物館、天文台... 都好多節目呢!

Yui Chin 說...

同意呀, 小Bie 媽真係好有心機教小Bie, 我同老公都成日睇你既Blog 學野, 對教小朋友有好大幫助. 真係好感謝你既分享!!
[版主回覆04/18/2009 18:13:00]嘩~ 大家言重嘞! 我都係新仔一名來咋! 我都係周圍睇吓大家嘅湊仔心得, 選擇D適合自己的方法&得到D靈感, 一路都在摸索緊!! 做媽媽真係唔易呀!

發佈留言