Translate

2009年4月17日星期五

動物園常客(22個月)


一年過去, 今天到動物園要renew membership了。


小動物對於孩子有一種莫名的吸引力,於是,自從你 9 個月大開始, 媽咪就經常帶你出入動物園。



你這兩個動物園常客又來了!



最初兩個小朋友都戰戰兢兢,站在旁邊不敢踏上這條吊橋。


經媽咪帶領你們走上來以後,兩個小B不停上下狂跳。不再害怕了!


其實經過Glenn Doman提議的體能訓練計劃, 你在四個月大時已經可以做到以上動作了!


Noah弟弟要走了, 先來個BIG HUG! 「Goodbye Sherbie姐姐! See You!」


小騫看見人家hug, 他也來給Noah一個goodbye hug。跟小騫不熟絡的Noah無耐地站住:「老友, 你係邊位呀? 同你唔係咁熟咋wor!」


可愛極了~



睇魚兒游水



來體驗做隻Guinea Pig!


什麼使你兩個使勁的爬?


Guinea Pig是也!


又是什麼促使三位小孩子凝神靜看呢? ... 山羊尿尿是也!


又在研究一下羊角有多硬呢?


「雖然跟你接觸多次了, 偶爾心情還是很緊張! 你還是會令我心肝仔急劇跳動的!」



2 則留言:

Carrie Chan 說...

帶太陽眼鏡的小Bie 好有型.
[版主回覆04/23/2009 19:22:00]過獎過獎~~

Nicole 說...

呢張相佢兩個好攪笑呀,咁都俾你影到嘅~
[版主回覆04/25/2009 17:27:00]係我叫佢兩個"呀!...."咁大叫, 呀咗好耐架~

發佈留言