Translate

2009年4月7日星期二

講故事:毛毛蟲 (21個月)

這本好書: <好餓好餓的毛毛蟲>, 你擁有中英文版本。也很愛聽。


今天,你自己坐在一旁, 認真地說故事給娃娃聽:



「星期六, ...one, two, three, four, five, six, seven, eight, night, ten!


....但係毛毛蟲仲係好肚餓wor~!」



1 則留言:

Carrie Chan 說...

我都好鍾意呢本書, 第一次接觸是由ICM唸給Yin Yin 聽. 小bie 喜歡嗎? Yin Yin 很喜歡!
[版主回覆04/17/2009 04:55:00]小BIE就係好喜歡,所以先會無啦啦自己講比佢個公仔聽囉!  
不過, 英文版有意思d, 因為英文的星期1-日對於小朋友來說好難記, 呢本書幫助小朋友從容地從聽故事來記住~
因為小b & 我都好中意, 最近買咗佢成個系列, 中英文版, 仲有字咭! 希望小bie都中意睇系列中其他幾本啦~ 遲d同大家分享啦~
 

發佈留言