Translate

2009年4月17日星期五

愛上Flash Card! (22個月)

二十 一個月開始的你, 跟以前很不一樣, 突然非常喜歡學習百科、文字、無論是字咭還是flash 咭形式! 媽咪一直以來的堅持沒有白費了!


包括自己在內,媽咪們最常問的問題是:如何提昇bb玩flash card的興趣呢? 我會說: 只要不放棄, 相信你的孩子, 想想任何能令孩子開心、玩的方式,建立一個愉快的學習氣氛, 終有一天能成功!


(註: 媽媽的成功定義只是提起小Bie你的學習興趣! 並不是能讀書萬卷, 過目不忘那些閃咭速讀bb啊!)


而且, 你最近似乎也開始進入輸出階段了,因為你已陸陸續續表現出你已認識的文字給媽媽知道!


因為一向無論媽媽如何想盡法子, 你也對文字沒甚興趣, 甚至討厭閃咭!一直本著一個字也不認得也沒關係, 刺激一下右腦也是件好事的心態... 所以, 現在真的非常驚喜啊!


現在的你, 會嚷著: 「睇飛機!... 睇自畫像(世界名畫)!... kitchen呀!...」看完一個一個的百科powerpoint,  


再看完中、英文powerpoint, (雖然這仍是你最不喜歡的)


還要嚷著看數點, 當給你重溫只有數點,沒算式的點點時, 你嚷著要看: 「= ! = ! 等如!」


於是, 媽咪絕對會把握這個好機會! 打算盡快買Glenn Doman 的 一套十片CD-Rom 的Picture Dictionary系列給你。百科內容很全面,有五種語言發聲(最可惜是沒中文)。


可惜, 內容也只是BIT OF INTELLIGENCE, 至於100條Programs of Intelligence網領欠奉! 媽咪亦沒有這個時間可以自製。


___________________


10 Volume x 15 topics x 10內容 (圖畫+文字) =1500圖+文字


價錢不便宜,盛惠:US$300! 正當媽媽周圍搜尋discount/二手之際...


... 居然發覺大陸有賣copy... 居然只要人民幣$3-$30...


盜用人家的版權是不對的行為! 使用者也是遺法的。媽咪面臨很大的心理爭扎關口啊...



6 則留言:

Maggie 說...

Can you tell me where you find the copy in China?  I want to get it.  Many thanks!
[版主回覆04/23/2009 19:18:00]淘寶網:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-9678950b807ba69d936989004348cda2.htm
MSN messenger: silence.zong@hotmail.com

Carrie Chan 說...

小Bie 媽, 請問紅色的字咭邊度買到?
最近Yin Yin 學圖咭好快, 我開始想要他學認字了.
 
[版主回覆04/23/2009 19:35:00]上面的圖card不是我用的, 中文的card我一直以來都是自製的! 想當年(小bie4個月時)邊有咁多字card出呀?! 有都係冇第2-5階段的, 不夠全面和系統...
當一開始了, 又不能重覆再flash已flash的字, 所以一直自製到而家, 而家佢都唔算係喜歡睇字only的咭, 後面一定要有圖先有辦法同佢玩到haha大笑!
而且每天做2張新的powerpoint, 先flash字,後加圖.
至於英文的字card我在kinderU買 /= "荷花"果set ,你也可以睇睇gc,佢地而家都出咗set唔錯嘅, 有短句、句子, 共800多張.

Jo 說...

我個 BB 而家 10 個月啦, 正如 doman 書中所說, 佢正忙於探索世界, 開始唔肯坐定定睇 flash cards, 唯有每次睇幾張~~當每次同佢做解題時(生果字咭二選一) 佢都選中時, 真係好開心架, 所以無論係一日閃 3 次 or 三日閃一次, 我相信佢地一定吸收得到既, 大家繼續努力呀~picture dictionary 個度, 如果你買0左, 記得靜雞雞同我地分享佢既質素呢, 哈哈~
 
 
[版主回覆04/26/2009 12:35:00]我亞B唔中意睇,唔中意答呢...
Picture dictionary仲未買, 都應該會買架嘞...

maggie 說...

你幾時開始俾小BieFlash Card呀? 我仔仔9個月大, 要開始嗎?
價錢的確相差好遠喎
[版主回覆06/02/2009 09:40:00]hihi,
小bie3-4個月開始已經開始了glenn doman正式的體能訓練, 5個月開始用佢set正統infant set, 不過, 因為我自己懶和當時覺得flash 比幾個月大的bb睇好無聊,於是諗住遲多幾個月,等佢大d先flash, 後來到了佢9個月大時, 才發覺原來自己已經錯過了最好的開始時間! 因為9個月的她已經唔再係"海綿"階段! 佢唔中意會自己爬開、走開....
不過, 都好睇bb的性格, 好似小bie咁, 以我觀察, 佢係一個非常不專注+堅持度低的小朋友! 一直以來, 佢並不喜歡flash card, 特別是純文字的card!!!!
於是一路以來, 我不停改變方法、問人、上網找資料、試了轉用powerpoint (最初好好多, 一排又唔中意), 又做第5階段的custom books 先, 以佢自己的相做故事, 最初又ok, 中段十幾個月大時又唔ok..... 拖下拖下、flash 下停下, 已經來到了快2歲了!
我不能說自己很成功地用了glenn doman的方法教小bie! 不過,大前題是, 我一定要小bie自己開心、雀躍地去玩, 只要一見佢有小小唔中意我就停了!
直到最近呢2個月, 小bie已經累積了很多生活經驗了, 也在故事書中得益良多! 發現她原來要使用她自己明白的方式才會愛看字card, 即是先flash 字而後加上有趣圖片, 這絕對不是glenn doman所要求的做法, 所以, 我不知會不會有他的效果, 我自己只係本著玩一個開心的親子遊戲的心態, 學唔到字都唔緊要, 認識一下各式各樣的名稱也好, 當如刺激一下視覺也好吧!
價錢係呀, 相差好遠! 你可以睇睇:
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-9678950b807ba69d936989004348cda2.htm
MSN:
silence.zong@hotmail.com

Ching 說...

謝謝你的分享, 貴網的資料很有用啊!!
[版主回覆11/15/2009 18:27:00]hi,
多謝到訪~~ 得閒多d交流下、傾下計啦~~

on kei 說...

你好,想問你邊到有得賣 The Glenn Doman® Picture Dictionary ,我好想買,我nly响singapore嗰邊見到,要750玻紙,即成四千幾港紙,
[版主回覆05/07/2010 06:10:00]i buy from here: http://www.neuroacademi.com/en/
$2970. but i dont think they sell seprately anymore. you cAN  try to call them.
 

發佈留言