Translate

2009年4月18日星期六

玩個痛快! (22個月)


又為你多添了一張戶外活動的桌椅, 好讓你在戶外時玩個痛快!



還在日本訂購了這套專門玩沙和水的套裝給你



專注地進行倒水工作!


不過, 這類蒙特梭利的倒水工作,一般在正式蒙校要到三歲以上才開始玩。



媽媽還要刻意用全玻璃... 可令婆婆看得膽戰心驚!



真的不打緊, 反正有如斯合適的環境預備好了。 倒瀉了, 不打緊! 再接再厲!萬一打破了,也不必太緊張,就讓小Bie你自己累積你的經驗吧!


告訴你是玻璃, 要格外小心啊! 你真的份外小心地做每個動作, 喃喃自語地說了好多次: 「玻璃來架! 小心d呀!」



不過,小B!是否真的要玩得如此亂七八糟了呀?


2 則留言:

Bloody 說...

hello, Miu!!想請問你有冇打算俾小bie 去正統嘅蒙校呢?
[版主回覆04/29/2009 18:00:00]最心儀的一所AMS蒙校已經收咗小BIE嘞, 今年8月返學了!
至於正統? 其實刻意選了這所不算100%正統的蒙校, 以減少銜接的問題.

Zero - 宗熹媽 說...

你真的好有心機,禁豐富的環境實開心啦! 如果有邊d唔要的教具/玩具,不如你讓晒比我好嗎!
[版主回覆04/29/2009 17:58:00]原來打算生多個小宗熹嗎?
話時話, 年紀小小的亞bie真係好多嘢, 一路大係咪一路仲有排添置架?
下次我返來hk, 真係又打算賣咁d呀! 我買親d嘢,相信在這裡唔會有人吼!

發佈留言