Translate

2008年9月6日星期六

再想辦法令她認字(14個月)


小BIE已經好一段時間似乎很討厭閃card了, 媽咪似乎也應該想想其他方法了. 如果小bie不喜歡, 要馬上停止一切.


媽咪今天曬了10多張8R大照片, 全部都是小BIE最熟悉, 最喜愛的東西, 用保護封套套上, 在照片後面print上字體, 希望她重新愛上.如果她不再喜歡Glenn Doman 玩"閃"card的方式, 就轉用玩"字card"好了~  反正媽媽不想迫小B, 不想令她對學習失去興趣.


1 則留言:

Cary 說...

我bb而家20個月~~~ 前排又係停左一排, 近期又好d呢!!!
一齊加油呀!!! ^.^
ps: 好羨慕你地有咁多pre view playgp呢~~~ ^.^
[版主回覆03/15/2009 18:46:00]我而家都好輕鬆咁去玩,冇再比壓力BB同自己一日要玩3次, 佢到而家都仲係唔太中意認字, 一認字就望住我, 到圖先睇返.
我地真係好多FREE節目, 圖書館都有好多FREE STORY TIME架.

發佈留言