Translate

2008年9月7日星期日

顏色&數字學習準備(14個月)

顏色&數字的學習準備
2008 / 9 / 8 (1 歲 2 個月)
 
快踏入15個月的小BIE, 認知識字的能力又到了另一階段.
媽咪準備開始從生活上漸漸加入顏色,數字,字母, 形狀的原素.
Photobucket

今天專程到專售教育用品的"Education Works"買了這一套幼稚園用的大poster, 把當中顏色筆的部份過膠. 在小b玩顏色筆時再加深她對這方面的認識. 最初讓她把玩一陣子, 往後再貼到牆上.喜歡它簡潔, 清晰的主題!

Photobucket
!
數字咭方面用了Noddy學習樂園裡的一套數字咭, 教育目的也很明確!
Photobucket


 喜歡拋波波| 17 / 18 | 英文字咭準備


3 則留言:

KELLY 說...

請問呢間野"Education Works"係邊呀?
[版主回覆01/06/2009 18:16:00]HI Kelly,
我地係係喺usa架~~ 得閒傾下計啦~

KELLY 說...

好呀,不過我未有bb,見到你個blog,好正呀
[版主回覆01/07/2009 09:04:00]點解你未有bb咁叻, 識睇定哂d育兒知識嘅? 我果時唔知, 大肚好得閒又唔睇, 生咗bb後忙到冇晒時間架嘞!haha...

KELLY 說...

因為我係緊張大師lor^^
請多多指教
[版主回覆01/11/2009 16:17:00]你咁做真係好叻, 好正確!! 因為可以從胎教開始了! 我果時都有進行胎教, 懷孕只睇懷孕書, 以為教養書慢慢都唔遲, 點知一生咗就完全睇唔澈了. 特別係glenn doman, 如果你有聽過/ 有興趣的話, 需要生bb前睇佢d書,了解咗先,因為一出世已經有一連串的stimulations可以進行架嘞! 我果時都遲了先做. 小bie5個月我先開始

發佈留言