Translate

2009年11月10日星期二

相敬如賓語錄(澄2y4m)

小Bie & 小騫 語錄:


兩位小朋友正在玩搓麵粉, 表哥小騫掉了一個倒模模型到地上, 自己不願意拾起來...



: 唉呀! 跌咗添! 妹妹幫騫騫執啦!


Bie: 好呀! 等妹妹幫騫騫執呀... (義不容辭, 馬上起身執起模型給表哥)


騫: 唔該!


Bie: 唔洗客氣!  騫騫: (極溫柔地重複一次...) 你唔洗咁客氣架wor!


小Bie對表哥有著深厚的感情, 很多事情也願意效勞。 同時, 連說話語氣很多時也變得溫柔起來! 也有很多時要求表哥手拖手在家裡走動、玩耍。


兩位年紀相若和感情深的小朋友,玩耍起來的那種純真&喜悅, 是任何成人、甚至於父母也無法替代的!


2 則留言:

Dawn 說...

早前看了一篇文章,說小朋友最開心的不是買了一件新玩具(也許現在物質太豐厚了!)或是去吃大餐,而是與年齡相近的小朋友一起玩呢!!
[版主回覆11/17/2009 16:53:00]是真的, 果種開心無法言喻! 希望佢地有比佢地細差不多3年的細佬之後都咁開心、咁珍惜、咁啱key就好啦!

po 說...

好溫馨咼..~~
不過騫騫咁古惑嘅...hahaa*
[版主回覆11/17/2009 16:52:00]佢地坐果張椅好高, 對腳仔吊住, 上落有d麻煩, 佢咪唔執囉!!

發佈留言