Translate

2009年11月25日星期三

自製香車(澄2y5m)


感恩節四天假期, 第一天來製作一輛o笨o笨車 


準備好所需材料


順道開開心心玩一下生字遊戲 (媽媽把圖咭後面改成了單字咭), 要小Bie找出實物來做配對。


在媽媽的協助下, 小Bie會自己完成大部份的工序...


設計軚盤...


剪貼車輪...


一向好像有潔癖的你竟然開心塗glue在手上, 媽咪當然沒有阻止。


剛在學習用剪刀, 技巧還未算成熟。


貼上車牌囉!媽咪的座駕車牌就是專為小Bie而設:"BIE", 於是你說: "要寫B-I-E-! 即係Sherbie嘅 bie! B-I-E-!"


完成囉! 看你玩的多開心, 你說: "坐好! 要轉彎嘞! 轉轉轉...."


 


1 則留言:

yodykwan 說...

小bie你可以自己完成大部份過程真係好叻呀,你mama諗到呢個咁有教學性嘅玩意比你玩仲叻呀~~~
[版主回覆12/02/2009 04:22:00]過獎嘞! 媽媽一向冇咩創意, 都係周圍參考人地攞idea, 所以話網上交流下好大收穫

發佈留言