Translate

2009年11月27日星期五

video-自製開心屋(澄2y5m)


上回提到小Bie已有一輛自製車: http://hk.myblog.yahoo.com/iam-sherbie/article?mid=7477


(看見你就想暈倒了!)

有車又怎可以少一幢房子呢?



 


媽媽在旁


引導, 放手讓你完成 (媽咪最近是可能做到的話, 都會不加管束地任你自由發揮。既不打斷你的專注,也不想加入過多指令)


貼上窗子...


貼上門把手...


我的屋子建好了! 嘻嘻!


再來裝飾的過程了...


你自小已經懂得串你的名字: S-H-E-R-B-I-E-! 來自己動手做吧!


 

任你自由發揮... 想做就去做!


你似乎很享受呢!


你說: "海葵!"(那支筆頭的毛確有三分似...) 孩子! 你的想像力又真的蠻不錯啊!


越玩越開心...


把屋子都裝飾得很漂亮啊!


快完成了, 好有滿足感啊! 看你多高興!


從前的你似有潔癖一樣, 出席很多美勞活動不到幾秒就嚷著要洗手...


最近你似有很大的"進步"...


玩至如此盡情, 媽咪當然盡量不阻止!


想到了清潔...媽媽的大肚子和腰骨... 這麼一來就要受罪了!


 

不過看見你這開心、可愛的模樣, 什麼也值得了啊!


及後的清潔活動, 你也玩得相當高興! 看Video吧, 去片!


4 則留言:

Austin 說...

見到小bie既笑容,我都深深感受到佢既滿足!
見到小bie因自由創作,親力親為,而得到的滿足感,令我更認同自由發展對小孩的重要。
[版主回覆12/03/2009 19:46:00]對啊~ 這都是蒙特梭利的理念, 一直以來都很同意! 只是功利的心被出面五花八門的教學法以學術的教育為重而蒙蔽了! 或許是其他的方法不太合小BIE的性格? 又或是因為自己沒恆心天天要迫小孩愛上文字、知識... 總之, 當初認為蒙特+flash card可以並存是錯的... 起碼在小bie身上不可以!!
 

媽咪啦 說...

嘩, 我確實很欣賞這個活動呀, 多謝你的分享, 又一再提點我要比多 D 空間我個囝囝, 我都搵日括出去讓 bBku (我個仔) 玩下先!!
[版主回覆12/03/2009 19:48:00]haha... hk地方要豁出去唔易呢! 我(+小bie) 都係最近先成功

蛋爺 說...

超好玩呀, 不過呢件事係香港亳宅有花園先發生到, 好鍾意呢個樣

[版主回覆12/05/2009 10:14:00]hahaha...  咁又唔係嘅, 大有大玩, 細有細玩啦!
我見亞宗熹媽都成日豁晒出去, 成日玩到全屋門窗、地板都係顏色!!
仲有oli媽拎埋成把大掃把在街頭用水畫畫!  
佢地簡直係我偶像  haha...

yodykwan 說...

看見小bie玩得咁開心,再辛苦嘅善後工夫都係值得嘅!!!
[版主回覆12/07/2009 19:01:00]係呀... 善後的玩水時間小BIE繼續不知玩得幾興奮添呀!!! HAHA...

發佈留言